لاغری موضعی با دستگاه rf ; عوارض و هزینه

1443380325womens-medical-weight-loss

درمان‌های رادیوفرکوئنسی (RF) از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که به منظور افزایش جریان خون و از بین بردن چربی، بافت را گرم می‌کنند و آن را محکم می‌کنند. این روش‌ها از انرژی رادیوفرکانسی برای انجام این عمل استفاده می‌کنند. انرژی رادیوفرکانسی، با بدون آسیب زدن به پوست، آن را گرم می‌کند و سلول‌های چربی را تخریب کرده و تولید کلاژن را تحریک می‌کند. این عمل باعث بهبود و انعطاف پوست می‌شود. درمان‌های رادیوفرکوئنسی برای کاهش چربی و رفع افتادگی پوست در مناطقی مانند شکم، باسن و ران مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درمان‌ها می‌توانند چربی را کاهش داده و پوستی که به دلیل کاهش وزن یا بارداری افتادگی داشته است، را تقویت کنند. فناوری رادیوفرکوئنسی نمی‌تواند به عنوان یک درمان معجزه‌آسا در نظر گرفته شود، اما اگر با مشکل چربی و افتادگی پوست مواجه هستید و یا به دنبال راهکار غیرجراحی برای کاهش چربی و لاغری موضعی هستید، بهترین گزینه است.

اگر رژیم غذایی و ورزش قادر به کاهش چربی ناخواسته نباشد، درمان غیر تهاجمی Rf می‌تواند به شما در یافتن چیزی که به دنبال آن هستید کمک کند. متخصصین کلینیک رازی پس از بررسی سوابق پزشکی شما، برنامه درمانی که برای بهبود شکل بدن و کاهش چربی ناخواسته نواحی مانند صورت و گردن، بازو، شکم، ران، باسن، زانو، ساق پا، مچ پا و سینه مردان مناسب است، را پیشنهاد می‌دهند.

موج رادیوفرکانسی به طور همزمان بدن را ترغیب می‌کند تا کلاژن جدید تولید کند که اثر آن سفت و روشن کردن پوست و بهبود ظاهر آن می‌باشد. این درمان بسیار ایمن است و کمترین آسیب را ایجاد می‌کند. درمانی بدون درد، کاملا بی‌خطر، بدون هیچ عوارض جانبی ناخوشایند و کاملا غیر تهاجمی است. همکاران ما درکلینیک رازی آماده ارائه خدمات مشاوره در خصوص لاغری با دستگاه ار اف برای شما هستند. می‌توانید برای دریافت این خدمات یا رزرو نوبت با شماره‌های 02188334029 – 02188333259 تماس حاصل نمایید.

کاربرد


rffl1

این درمان کاربردهای متعددی دارد، برخی از رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • کاهش بخش‌های مقاوم چربی
  • بهبود ظاهر و بافت ترک‌های بدن و جای زخم
  • لیفت پوست روی صورت و گردن برای انجام لیفت طبیعی و غیر تهاجمی چهره
  • هدف قرار دادن نواحی سلولیت
  • لیفت سینه پس از کاهش وزن شدید، پیری طبیعی یا شیردهی

برای دستیابی به بهترین نتایج، یک دوره درمانی توصیه می‌شود. معمولا با چهار درمان شروع می‌شود، به فاصله یک هفته به مدت یک ماه و سپس دو دوره نگهداری بیشتر نتایج به صورت ماهانه انجام می‌شود.

مزایا

rffl2

با حرارت‌دهی عمیق و کنترل شده لایه‌های چربی زیر پوست، درمان‌های RF بافت‌ها را محکم کرده و گردش خون را افزایش می‌دهد که باعث می‌شود که رسوبات چربی شکسته شود و از طریق سیستم لنفاوی تخلیه گردد و ظاهر سلولیت کاهش یابد. با RF چربی‌های موضعی را حذف و پوست را سفت کنید و شکل بدن خود را تغییر دهید. در نهایت، آر اف درمان واقعا غیر جراحی و غیر تهاجمی برای لاغری، سفت کردن پوست، کاهش سلولیت و کاهش چربی است.

 قبل از درمان


  • سه روز قبل از شروع درمان، به بیماران توصیه می‌شود که حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشند. این کار به این دلیل است که امواج رادیوفرکانسی می‌توانند مولکول‌های آب زیر سطح پوست را هدف
  • قرار داده و در نتیجه با دسترسی بیشتر، درمان موفق‌تری اتفاق خواهد افتاد. همچنین توصیه می‌شود 3 روز پس از درمان نیز همین کار را انجام دهند.
  • یک رژیم کم چربی، با پروتئین متوسط، و دارای قند پایین را دنبال کنید.
  • برخی از تمرینات سبک (به عنوان مثال 20 دقیقه پیاده‌روی) را به خصوص پس از درمان برای تحریک سیستم های لنفاوی و ادراری انجام دهید. در غیر این صورت چربی می‌تواند دوباره در همان منطقه تجمع یابد.
  • دو یا سه روز برای دیدن نتایج واقعی پس از درمان نیاز است.پوست خود را هیدراته و مرطوب نگه دارید.
  • برنزه نکنید.
  • پس از درمان اولتراسوند، دوش آب داغ (گرم خوب است)، حمام یا سونا توصیه نمی‌شود.

در طول درمان


rffl4

بسته به تحمل دردتان، کرم بی‌حسی موضعی ممکن است قبل از درمان روی پوست شما اعمال شود تا به بی‌حس شدن پوست کمک کند. سپس بسته به نوع دستگاه مورد استفاده، توری روی ناحیه درمان کشیده می‌شود تا به اپراتور در هنگام حرکت و انتقال انرژی RF کمک کند و او از اعمال رادیوفرکانسی به صورت یکنواخت اطمینان حاصل نماید. یک ژل روان کننده در منطقه تحت درمان اعمال خواهد شد تا قسمت دستی وسیله بتواند به طور هموار روی محل درمان حرکت کند و در نتیجه اپراتور شما روی سراسر منطقه درمان کار کرده، و انرژیRF  هدفمند را منتقل خواهد کرد. پس از اتمام کار، یک ژل تسکین دهنده یا کمپرس سرد ممکن است روی پوست شما قرار گیرد. ممکن است به شما توصیه شود از لوسیون‌ها، کرم‌ها یا ژل‌های آرام بخش خاصی استفاده و به آرامی روی محل درمان اعمال کنید یا از مرطوب کننده‌های خنثی در صورت لزوم استفاده نمایید.

بسته به دستگاه مورد استفاده، ممکن است توصیه شود که هر 1-2 هفته یک جلسه درمانی با میانگین 8 تا 10 جلسه در یک برنامه درمانی داشته باشید. برای تمام دستگاه‌ها، جلسات ترمیم و نگهداری ماهانه مورد نیاز خواهد بود.

مراقبت‌های بعدی


برای اطمینان از موفقیت کامل با این درمان، باید چند نکته مراقبتی پس از عمل را دنبال کنید. متخصصان بعد از درمان به صورت شخصی جزییات را با شما در میان می‌گذارند، اما نکات اصلی مراقبت عبارتند از:

  • روزانه دو لیتر آب بنوشید.
  • یک رژیم غذایی متعادل و سالم با میوه‌ها و سبزیجات تازه داشته باشید.
  • 30 دقیقه ورزش حداقل 3 بار در هفته انجام دهید.

اگر از این قواعد ساده پیروی کنید، بهترین شانس موفقیت را خواهید داشت. کبد شما به سختی کار می‌کند تا سلول‌های چربی ناخواسته را از بین ببرد.

نتایج پس از چه مدت مشاهده می‌شود؟


rffl5

معمولا بیماران طی 4 جلسه متوجه تغییرات می‌شوند. میانگین تعداد درمان‌ها 8 و حداکثر 12 برای ماکزیمم نتایج است. علاوه بر این، تمام درمان‌های رادیوفرکانسی قدرت بالا برای حداکثر نتایج به طور همزمان با کویتیشن آلتراسوند قدرت بالا و درمان لیپولیزر ترکیب می‌شوند. این ترکیب درمانی منحصر به فرد، تضمین می‌کند که بیماران جامع‌ترین و پرقدرت‌ترین درمان کاهش چربی موجود را دریافت خواهد کرد.

عوارض و خطرات


انرژی آر اف پوست و بافت زیر جلدی شما را در طول درمان گرم می‌کند، اگرچه برخی از دستگاه‌ها دارای مکانیسم‌های خنک کننده داخلی هستند که پوست شما را از گرما محافظت و درمان را راحت‌تر می‌کنند. شایع‌ترین عوارض جانبی درمان RF عبارتند از تورم، قرمزی یا کبودی در اطراف محل درمان، که معمولا طی چند روز از بین می‌رود.

هزینه


اگر از روش RF استفاده می‌کنید، یکی از مهم‌ترین سوالات در ذهن شما ممکن است هزینه باشد. شما می‌خواهید بدن خود را ارتقاء دهید و اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید، اما نمی‌خواهید با انجام این کار هزینه زیادی از دست بدهید. عوامل اصلی تعیین کننده در هزینه درمان RF عبارتند از تعداد نواحی تحت درمان و تعداد جلساتی که شما بر اساس شرایط خود نیاز دارید. علاوه بر هزینه جراح‌تان باید انتظار پرداخت برای بیهوشی، دارو و سایر نیازهای احتمالی را نیز داشته باشید.

مقالات مرتبط
Call Now Buttonمشاوره رایگان شبانه روزی