لیزر لیپولیز برای لاغری(شکم، پهلو و ران) ،مزایا و هزینه

شیش

لیزر لیپولیز یک جایگزین ایمن، نوآورانه و مؤثر برای لیپوساکشن است که با استفاده از تکنولوژی لیزر، نقص‌های اندام را اصلاح کرده و بافت چربی اضافی را از بین می‌برد. این بافت چربی ممکن است به طور طبیعی توسط بدن بازجذب شود یا از طریق مکش تخلیه شود. لیزر لیپولیز در مدت زمان کوتاهی به یکی از عمل‌های زیبایی محبوب تبدیل شده است و امروزه به دلیل نتایج قابل قبول و مزایای بیشتر نسبت به روش‌های قدیمی لیپوساکشن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لیزر لیپولیز از جهات مختلفی نسبت به لیپوساکشن سنتی برتری دارد و این امر به عوامل زیر برمی‌گردد:

1. ایمنی: استفاده از لیزر در لیپولیز به طور کلی مراحل درمان را ایمن‌تر می‌کند و خطرات مربوط به جراحی را کاهش می‌دهد.

2. دقت بیشتر: لیزر لیپولیز امکان کنترل دقیق‌تری روی مناطق درمانی را فراهم می‌کند و امکان شکل‌دهی دقیق‌تر به نتیجه را می‌دهد.

3. زمان بازیابی کوتاه: به دلیل کاهش تروما و خونریزی در منطقه‌ی درمان، زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره برای بیماران کوتاه‌تر است.

4. تناسب بیشتر: لیزر لیپولیز به عنوان روشی مؤثر در کاهش چربی‌های محدود و شکل‌دهی به اندام‌ها، امکان ایجاد تناسب و تعادل بیشتر در ظاهر بدن را فراهم می‌کند.

به طور خلاصه، لیزر لیپولیز با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود به عنوان یک روش پیشرفته و موثر در زمینه‌ی لیپوساکشن شناخته می‌شود.

اگر از چاقی موضعی بخش‌هایی از بدن ناراحت هستید و با رژیم لاغری و ورزش نمی‌توانید این چربی‌های سرسخت را از بین ببرید، متخصصین کلینیک زیبایی رازی لیپولیز را به شما پیشنهاد می‌دهند. عمل لیپولیز چربی اضافی را با دستگاه خاصی ذوب می‌کند، جراح چربی آب شده را بدون رساندن هیچ آسیبی به دیگر بافت‌ها از بدن خارج می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیزر لیپولیز می‌توانید با متخصصین ما مشورت کنید. متخصصین مجرب ما پس از ارزیابی مورد خاص هر بیمار بهترین روش را برای رسیدن به نتیجه دلخواه توصیه می‌کنند. شما می‌توانید با تماس با شماره‌های 02188334029 – 02188333259 مشاوره لازم را در این خصوص دریافت کرده و یا درصورت نیاز نوبت رزرو کنید.

[dopts id=”74″]

لیزر لیپولیز چیست؟


لیزر لیپولیز روشی ایمن، کارآمد و نوین با تهاجم حداقل است که چربی اضافی را با استفاده از گرمای حاصل از لیزرهای فیبر نوری در طول موج‌های مختلف ذوب می‌کند. عمل لیپولیز بیشتر برای لاغری بخش‌های کوچکی از بدن مانند غبغب، گردن، بازو، بخش داخلی ران و بخش داخلی زانو کاربرد دارد. متخصص شکاف بسیار کوچکی را روی پوست ایجاد می‌کند تا بتواند از این طریق پروب فیبر نوری ظریفی را زیر پوست وارد کند و انرژی لیزر در سطح پایین را به ناحیه مورد نظر تحویل دهد. ازآنجایی که در این عمل از گرما استفاده می‌شود، بدن با منقبض کردن بافت‌های نزدیک ناحیه درمان به طور طبیعی واکنش نشان می‌دهد. پی‌آمد این واکنش کشیده شدن پوست و صاف‌تر شدن آن است. با توجه به کوچک بودن کانولا جراحی لیپولیز عموماً تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

مزایا


  • عدم نیاز به بیهوشی عمومی
  • خطر و عوارض جانبی کمتر
  • تهاجم حداقل و کاهش قابل مطلاحظه خونریزی
  • دوران بهبود کوتاه‌تر و آسان‌تر که بیمار را مجبور به مصرف مسکن نمی‌کند
  • کبودی کمتر
  • محو بودن جای زخم
  • امکان ازسرگیری مجدد فعالیت‌های روزانه پس از گذشت فقط یک روز
  • امکان از بین بردن چربی‌های اضافی در ناحیه‌هایی مانند بخش داخلی بازوی بازو، زانوها و سینه‌های بزرگ شده آقایان که دسترسی به آنها با روش‌های معمول دشوار است.
  • رضایت‌بخش‌تر بودن نتایج نسبت به لیپوساکشن، لیزر لیپولیز هیچ ناهمواری ایجاد نمی‌کند و نیازی به عمل‌های بیشتر ندارد.
  • لیپولیز پوست را کشیده، صاف و شاداب می‌کند.

کاربردهای لیزر لیپولیز


  • روشی مناسب برای رفع سلولیت بیماران دارای وزن مناسب یا اضافه وزن
  • اصلاح شکل بدن بیماران با توده چربی افزایش یافته
  • اصلاح عدم تقارن بدن
  • از بین بردن بافت چربی موضعی متقاضیانی با وزن مناسب
  • کشیدن پوست
  • اصلاح عوارض عمل‌های لیپوساکشن قبلی
  • برداشتن بافت پوست اضافی پس از کاهش وزن سریع

لیزر لیپولیز روشی موثر برای حذف چربی اضافی ران، باسن، شکم، پهلو، بازو، غبغب و دیگر ناحیه‌های بدن است. عمل لیپولیز روشی فوق‌العاده برای از بین بردن چربی‌هایی است که با رژیم لاغری و ورزش از بین نمی‌روند. همچنین اگر روش‌های قدیمی‌تر لیپوساکشن عوارضی را ایجاد کرده باشد یا خطر طولانی بودن دوران بهبود پس از انجام این روش‌ها وجود داشته باشد، از لیپولیز بهره گرفته می‌شود.

آمادگی قبل از لیپولیز


جراحی لیپولیز تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. لاغری موضعی هر ناحیه از بدن به روش لیپولیز حدود سی دقیقه طول می‌کشد. جراح و متخصص بیهوشی ابتدا معاینه بالینی را انجام می‌دهد و پس از آن توصیه‌های لازم برای آمادگی قبل از جراحی  را به بیمار ارائه می‌دهد. بیمار قبل از عمل آرام‌بخش دریافت می‌کند تا اضطراب کمتری داشته و راحت‌تر باشد.

عمل لیپولیز


تلاب

پیش از لیپولیز نیز مانند هر عمل زیبایی دیگری بیمار با جراح پلاستیک مشاوره می‌کند. متخصص زیبایی مزایا، خطرهای احتمالی و مناسب‌ترین روش درمان را به بیمار اطلاع می‌دهد.لیزر لیپولیز با بی‌حس کردن موضعی ناحیه مورد نظر شروع می‌شود، سپس جراح شکاف کوچکی را در پوست ایجاد می‌کند و پروب لیزر را از راه این برش وارد بافت چربی زیرپوستی می‌کند. لیزر با فرکانس بالا چربی را متلاشی می‌کند، چربی مایع شده یا در بدن باقی گذاشته می‌شود تا بازجذب شود یا با مکش از بدن تخلیه می‌گردد.اگر حجم لایه چربی قابل توجه باشد، بهتر است از درمان ترکیبی لیپولیز و روش معمول لیپوساکشن بهره گرفته شود.به بیمار توصیه می‌شود که تا 4 هفته پس از عمل از گن فشرده کننده استفاده کند.بهتر است به مدت 5 تا 6 هفته بعد از عمل به سونا، باشگاه و استخر نرفت. نتیجه نهایی به تدریج ظرف 6 ماه مشخص می‌شود.برای بهبود نتایج به بیمار توصیه می‌شود که دو هفته پس از عمل به روش مخصوصی، ماساژ زیر آب یا بادکش، ناحیه درمان شده را ماساژ دهد.

دوران بهبود و نتایج


دوران بهبود پس از لیپولیز به وضعیت جسمی، سن، سلامت عمومی و ناحیه درمان شده بستگی دارد. ازآنجایی که لیپولیز عملی کوتاه است تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بیمار باید پس از عمل از کرست مخصوصی استفاده کند تا از ورم کردن ناحیه درمان شده جلوگیری شود. فعالیت‌های روزمره را می‌توان بلافاصله پس از عمل شروع کرد، اما بلند کردن اشیاء سنگین، دویدن یا فعالیت‌های سنگین بدنی توصیه نمی‌شود. هرچه بیمار بیشتر استراحت کند، بهبودی کامل نیز سریع‌تر حاصل خواهد شد.

عوارض جانبی


عوارض لیپولیز کبودی ملایم پس از عمل طبیعی است و بیمار 2 تا  4 روز پس از عمل قدری درد دارد. خونریزی محتمل اما نادر است و از هر صد هزار عمل در یک یا دو مورد مشاهده می‌شود. عفونت نیز با همین درصد شیوع بروز می‌یابد. احتمال ورم پس از عمل وجود دارد که در برخی بیماران پس از یک تا دو هفته و در موارد نادر پس از دو تا سه ماه فروکش می‌کند. برای وارد کردن پروب لیزر برش کوچکی به طول تقریبی سه میلی‌متر ایجاد می‌شود. برجستگی و ناهمواری چربی نیز گاهی مشاهده می‌شود. لیزر لیپولیز با لیپوساکشن معمولی کاملاً متفاوت است، لیپوساکشن معمولی احتمال بالای خونریزی، عفونت و عدم تعادل مایعات و در بعضی موارد مرگ را به دنبال  دارد.

تفاوت لیپولیز با لیپوساکشن


در روش لیپوساکشن برای تخلیه چربی از مکش با فشار بالا استفاده می‌شود. متاسفانه در این عمل بافت فیبری، عروق خونی و بافت پیوندی نیز تحت مکش قرار می‌گیرد و آسیب می‌بیند. لیزر لیپولیز عمل ملایم‌تری است. تفاوت‌های اصلی لیپولیز و لیپوساکشن به شرح زیر است:

  1. دوران بهبود لیپولیز تقریباً نصف لیپوساکشن است. اکثر افراد می‌توانند پس از دو تا پنج روز در محل کار حاضر شوند و پس از گذشت دو هفته ورزش کنند. حال آن که این زمان پس از لیپوساکشن برای بازگشت به محل کار دو تا سه هفته و برای ورزش کردن چهار تا شش هفته است.
  2. کبودی و ورم پس از لیپولیز بسیار کمتر است و دوران بهبود آن کوتاه‌تر است. نتایج لیپولیز سریع‌تر مشخص می‌شود.
  3. احتمال بروز عوارض پس از لیپولیز بسیار کمتر است.
  4. نتیجه لیپولیز مطلوب‌تر است، چون دستگاه لیزر بسیار ظریف‌تر است و با استفاده از آن می‌توان مقادیر بسیار اندک چربی را نیز به مایع تبدیل کرد. نتیجه نهایی بدنی صاف و بدون برآمدگی ناخوشایند است و برخلاف لیپوساکشن ناهمواری ایجاد نمی‌شود.

هزینه


هزینه عمل لیپولیز به بزرگی ناحیه درمان و میزان چربی اضافی بستگی دارد. هزینه اعلام شده تمام موارد را به جز قیمت گن و داروی پس از عمل شامل می‌شود.

مقالات مرتبط

عمل جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)

بدشکلی‌های گوش ممکن است ناشی از برخی بیماری‌ها باشند. برخی از افراد از بدو تولد با بیماری میکروتیا (عدم تشکیل کامل گوش) به دنیا می‌آیند

Call Now Buttonمشاوره رایگان شبانه روزی