لیفت صورت و رفع چین و چروک با کشیدن پوست صورت

liftt

با افزایش سن، صورت دچار افتادگی و چین و چروک می‌شود و به گردن، گونه‌ها و زیر چشم‌ها ظاهری خسته و افتاده می‌دهد و تصور وجود غبغب و چین و چروک دور چشم‌ها و از گوشه‌های دهان و لب تا بینی را ایجاد می‌کند. این پدیده برای همه‌ی ما رخ می‌دهد اما شدت و سن بروز آن‌ها برای هر فردی متفاوت است و بستگی به ژنتیک، تاثیر جاذبه‌ی زمین، محیط اطراف و استرس دارد. اما روش‌های جوان‌سازی پوست مانند لیفت و کشیدن پوست صورت می‌توانند این فرایند را خنثی کنند.

برطرف کردن چین و چروک، گونه‌های آویزان و صورت افتاده با برداشتن پوست اضافه به شما چهره‌ای سالم و طبیعی می‌دهد. در کلینیک تخصصی پوست و موی رازی، متخصصین ما چندین نوع جراحی لیفت پوست صورت را ارائه می‌دهند که هر یک نواحی مختلفی را هدف قرار داده و احتمالاً تکنیک‌های مختلفی نیز برای هر یک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش جوان‌سازی نتایجی را به همراه دارد که برای حدوداً ده سال ماندگار می‌باشند. متخصصین ما تمام اطلاعات مورد نیاز جهت داشتن نتایج استثنایی از روش لیفت صورت را در اختیار شما قرار می‌دهند. آن‌ها دغدغه‌های شما را برطرف کرده و بهترین روش جهت دستیابی به نتایج مطلوب را مورد بحث قرار می‌دهند. برای دریافت مشاوره یا رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های 0218833402902188333259  تماس حاصل نمایید.

[dopts id=”16″]

لیفت صورت


در اثر افزایش سن و آسیب ناشی از نور خورشید، پوست شروع به افتادگی می‌کند. این فرایند در واقع در اوایل دهه ۳۰ زندگی هر فردی شروع می‌شود. در حالیکه برخی روش‌های غیر تهاجمی سفت کردن پوست وجود دارند، اما لیفت صورت با جراحی همچنان یک روش استاندارد و طلایی است. لیفتینگ صورت به منظور ایجاد تاثیرات جوان‌سازی مطلوب بیش از یک قرن است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیفتینگ پوست صورت را می‌توان متناسب با نیازهای شما تطبیق داد. از طرفی دیگر عارضه‌ی ترسناک کشیدگی شدید صورت (تونل باد) رخ نمی‌دهد. از آنجایی که صورت بطور طبیعی بطرف پایین کشیده می‌شود، لیفت صورت باید با ملایمت چهره‌ای طبیعی را همراه با خطوط عمودی بیشتر در آن ایجاد کند. بسته به نیازهای شما می‌توان روش‌های مینی‌لیفت یا لیفت پایین صورت را نیز انجام داد. این عمل‌ها را می‌توان همراه با سایر روش‌ها مانند بلفاروپلاستی یا لیفت ابرو انجام داد. لیفت صورت از طریق بی‌حسی موضعی و آرام‌بخش خوراکی قابل انجام است. با انجام این عمل‌ها از طریق بی‌حسی موضعی، دوره‌ی بهبودی و کبودی کمتر خواهد بود.

متداول‌ترین انواع روش‌های لیفت صورت


لیفت کامل یا استاندارد صورت

لیفت کامل صورت جامع‌ترین روش لیفت صورت در راستای برطرف کردن تمام مشکلات مربوط به فرایند پیری است. این روش شامل برداشتن پوست اضافه، سفت کردن عضلات صورت و احتمالاً گردن، لیفت و تغییر موقعیت پوست صورت و جدا کردن یا پخش کردن چربی می‌باشد.

مینی لیفت صورت

مینی لیفت صورت یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای درمان افتادگی پوست می‌باشد. این عمل در نواحی پایینی صورت و از طریق برداشتن، سفت کردن و لیفت پوست فک و گردن و نیز سفت کردن بافت‌ها و عضلات زیرین انجام می‌شود. در روش مینی لیفت صورت برش‌های کوچک‌تری ایجاد می‌گردد اما در بازیابی زیبایی و جوانی صورت موثر بوده و نتایج طبیعی را برای بیماران به همراه خواهد داشت.

لیفت میانه صورت

لیفت میانه صورت بر روی نواحی بین استخوان گونه تا فک انجام می‌شود. این روش با لیفت و تغییر محل پوست افتاده‌ی گونه و چربی زیر آن موجب بازیابی نرمی گونه‌ها و نواحی زیر پلک‌ها می‌گردد. لیفت میانه صورت روشی ظریف‌تر را در بازگرداندن جوانی به صورت ارائه می‌کند.

فرد مناسب برای لیفت صورت


پروسه پیری در هر فرد به صورت متفاوتی رخ می‌دهد، اگرچه آسیب‌های ناشی از نور خورشید می‌تواند در افزایش افتادگی پوست، به ویژه در افرادی با پوست حساس، نقش مهمی داشته باشد. افرادی که در دهه ۳۰ سن خود هستند، ممکن است برای این روش مناسب باشند، و با توجه به اینکه این عمل تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود، می‌تواند بازه سنی گسترده‌تری را نسبت به روش لیفت قدیمی صورت دربرگیرد. سابقه پزشکی بیمار نیز نقش مهمی در تعیین اینکه آیا این روش برای او مناسب است یا خیر، ایفا می‌کند.

فرایند لیفت صورت


lift6

این عمل‌ها از طریق ترکیبی از آرام‌بخش، بیهوشی عمومی یا خفیف داخل وریدی (در حالت خواب و بیدار) و بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند. بر اساس نوع لیفت صورت ممکن است برش‌ها متفاوت باشند. در عمل لیفت صورت جراح برش‌هایی را از محل گیجگاه ایجاد کرده و به طرف جلوی گوش، پایین گوش و در نهایت پشت گوش امتداد می‌دهد. سپس پوست با ملایمت حرکت داده می‌شود تا افتادگی‌ها و چین و چروک‌ها برطرف شوند. ممکن است پوست و چربی اضافه برداشته شود تا نتایجی صاف‌تر و جوان‌تر بدست آید. برش‌ها با بخیه‌های ریز یا گیره‌های فلزی بسته می‌شوند تا از تراش دادن محل برش توسط جراح جلوگیری شود.

زمان بهبودی


از آنجایی که این روش‌ها تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرند، شما می‌توانید بلافاصله پس از عمل بدون داشتن حالت تهوع غذا بخورید. در طول هفته اول زخم‌هایی وجود خواهند داشت اما احساس درد ندارید. شما قادر به انجام کارهای خود در خانه می‌باشید و البته باید از فعالیت‌های پرفشار مانند پیاده‌روی در روز پس از جراحی اجتناب کنید. پس از این دوره همچنان تورم و کبودی‌های موقت وجود خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را پنهان کرد. جای زخم تا سه ماه قابل مشاهده خواهد بود. پزشک توصیه می‌کند که موهای خود را بلند کنید تا در طول بهبودی از طریق آن‌ها زخم‌ها را بپوشانید.

دستورالعمل‌های پس از درمان


lift7

برش‌ها پانسمان می‌شوند که باید به مدت دو هفته هر روز تعویض شوند. از گن‌های فشاری نیز باید در دو هفته‌ی اول پس از جراحی استفاده کرد. ممکن است توصیه شود که یک ماه بعد از جراحی روزانه از ژل سیلیکونی بر روی نواحی برش استفاده شود.

مزایای لیفت صورت


  • کاهش افتادگی پوست
  • سفت شدن پوست
  • کاهش افتادگی نواحی فک
  • ایجاد خط گونه‌ی صاف و نرم
  • بالا رفتن نواحی پایینی و میانی گونه
  • کاهش چروک دور لب

خطرات و عوارض جانبی


خطرات مرتبط با این روش شامل احتمال ایجاد اسکار، عفونت، بی‌حسی موقت و آسیب عصبی است. با این حال، اگر عمل توسط یک پزشک مجرب انجام شود، احتمال وقوع این مشکلات را به حداقل می‌رساند. به دلیل اینکه لیفت صورت در بالاتر از سطح عصب‌های صورت انجام می‌شود، خطرات آن کاهش می‌یابد. تعیین خطرات خاص این روش و مطابقت آن با یک فرد مشخص، بهتر است در زمان مشاوره با پزشک مشخص شود. لازم به ذکر است که تمام روش‌های جراحی همراه با خطراتی هستند و عوارض جزئی که بر نتیجه عمل تأثیری ندارند، گاهی اوقات رخ می‌دهند. با این حال، عوارض جدی و اساسی بسیار نادر است.

آیا در طول عمل درد احساس می‌شود؟


پیش از بی‌حسی بیمار آرام‌بخش خوراکی مصرف می‌کند. زمانی که داروی بی‌حس کننده در ابتدا تزریق می‌شود یک درد جزئی احساس می‌شود اما پس از آن صورت بی‌حس می‌گردد. بیشتر بیماران در طول عمل در حالت خواب و بیدار قرار دارند.

هزینه


بسیاری از افراد درباره‌ی هزینه روش‌های لیفت صورت می‌پرسند. این هزینه بستگی به محل درمان و جراح دارد. می‌توان به راحتی با پزشک مورد نظر تماس گرفته و از هزینه‌های این عمل مطلع شوید. گران‌ترین جراح لزوماً بهترین جراح نیست هر چند می‌تواند یکی از پارامترهای شما باشد.

مقالات مرتبط
Call Now Buttonمشاوره رایگان شبانه روزی