بزرگ کردن آلت تناسلی مردان با تزریق ژل

balat

آخرین تحقیقات در زمینه درمان جنسی نشان می‌دهند که به منظور رضایت در حین رابطه جنسی قطر آلت تناسلی مرد نسبت به طول آن اهمیت بیشتری دارد. نتایج این تحقیق با توجه به توصیفات و نظر زنان درباره لذت جنسی تایید می‌شود. انواع مختلفی از روش‌های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارند اما چرا باید عواقب منفی ناشی از عمل جراحی را تحمل کرد در حالی که می‌توان قطر آلت تناسلی را با روشی با حداقل تهاجم که بی خطر، موثر و طولانی مدت است، افزایش داد.

مزایای هر دو روش افزایش فوری قطر از طریق درمان‌های حجم دهنده لایه درم و افزایش تدریجی طول با استفاده از بسط دهنده فراهم می‌شود. یک سوزن کوچک در زیر پوست آلت تناسلی قرار داده می‌شود که امکان تزریق یک پرکننده مخصوص را فراهم می‌کند. این امر تولید کلاژن طبیعی بدن را تحریک کرده و منجر به افزایش ضخامت آلت تناسلی می‌شود. میزان افزایش قطر آلت تناسلی را می‌توان با یک جلسه درمان دیگر بیشتر کرد. این روش دارای نتایج کاملاً قابل پیش‌بینی بوده، ماندگار می‌باشد و روند درمان نیز قابل تحمل است.

اگر جهت بزرگ کردن آلت تناسلی به فکر استفاده از تزریق ژل هستید، در این صورت نیاز به یک متخصص زیبایی دارید که آگاهی کافی داشته و روند درمان را به خوبی درک می‌کند. این روش بسیار ساده بوده و شبیه به استفاده از پرکننده‌های تزریقی به دیگر بخش‌های بدن می‌باشد. متخصصین کلینیک زیبایی رازی این روش را برای بیمارانی که ممکن است در ابتدا خواهان انجام عمل جراحی بزرگ کردن آلت نباشند، توصیه می‌کنند. بنابراین، استفاده از تزریق ژل می‌تواند با افزایش قطر آلت تناسلی موجب بزرگ شدن آن شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه یا در صورت تمایل به رزرو نوبت می‌توانید با همکاران ما در کلینیک  با شماره‌های 02188334029 02188333259 تماس حاصل فرمایید.

متقاضیان درمان

balat1

متقاضی مناسب برای روش بزرگ کردن آلت تناسلی شخصی است که شرایط زیر را داشته باشد:

• قطر یا ضخامت کم‌تر از حد طبیعی آلت تناسلی
  • عدم اعتماد به نفس به دلیل اندازه آلت تناسلی
  • ابتلا به علائم زود انزالی که در در طول زندگی 30درصد از مردان (یا بیشتر) وجود دارد.
  • داشتن انتظارات واقع‌بینانه از آنچه که می‌توان و نمی‌توان با استفاده از فیلرهای تزریقی به دست آورد.

با توجه به طیف وسیعی از مطالعات منتشر شده نتیجه گرفته شده است که متوسط اندازه آلت تناسلی مردان به صورت زیر است:

• طول آلت در حالت شل ۷ تا 10 سانتی‌متر
  • دور آلت در حالت شل بین ۹ تا 10 سانتی‌متر
  • طول آلت در حالت راست شده بین 12 تا 16 سانتی متر
  • دور آلت در حالت راست حدود ۱۲ سانتی‌متر

بیمارانی که به دنبال راه حلی برای اندازه کوچک آلت تناسلی خود هستند اغلب تصوری نادرست از آن چه که واقعاً است دارند، بنابراین بحث درباره درک شما از اندازه آلت تناسلی و داشتن انتظارات روشن و واقع بینانه از آنچه که با روش بزرگ کردن آلت تناسلی قابل دستیابی است، مهم می‌باشد. این موضوع در طول مشاوره بررسی خواهد شد و شما می‌توانید تمام سوالات و دغدغه‌های خود را قبل از درمان بپرسید.

در شرایط زیر ژل تزریقی ردکسیس مناسب نیست:

• مشکلات جدی سلامتی (مانند بیماری عفونی شدید، عوارض عروقی یا لنفاوی و غیره) دارید.
  • دچار بیماری‌های آمیزشی فعال هستید.
  • سابقه‌ی حساسیت به ژل‌ها داشته‌اید.
  • سابقه‌ی سایر جراحی‌های آلت تناسلی داشته‌اید.

فرایند درمان

بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس انجام می‌شود، و درمان نسبتاً سریعی است که تنها حدود یک ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشد. پزشکان مجرب و حرفه ای با دقت ژل را به سر (کلاهک آلت) و بدنه آلت تناسلی جهت افزایش اندازه آن تزریق می‌کنند. یک سوزن کوچک برای تزریق استفاده می‌شود که بدین معنی است که این روش ساده و بی خطر بوده و با حداقل درد و ناراحتی همراه است. معمولاً برای این درمان نیازی به بی‌حس کننده موضعی نمی‌باشد.

روش بزرگ کردن آلت تناسلی برای سال‌ها استفاده شده و نتایج بسیار رضایت‌بخش و طبیعی را برای بسیاری از بیماران به همراه داشته است. به طور معمول، افزایش قطر آلت تناسلی بسیار قابل توجه است، اما نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند. این افزایش حجم به مدت حدود یک سال و گاهی اوقات بیشتر ماندگار است، اما باید توجه داشت که تمام این افزایش حجم دائمی نبوده و معمولاً به منظور حفظ آن به درمان‌های بیشتری نیاز است.

کدام نوع ژل بهتر است؟

انواع مختلفی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند. در کلینیک‌های مختلف اغلب به دلیل هزینه از یک محصول خاص استفاده می‌شود. با اینکه هر محصول دارای مزایای خاصی است اما تجربه نشان داده که ژل ردکسیس برای آلت تناسلی بهترین تاثیر را دارد.

پس از درمان

این درمان کاملاً محرمانه بوده و هیچ جزئیاتی در مورد شما با شخص دیگری در میان گذاشته نمی‌شود و درمان بزرگ کردن آلت تناسلی محرمانه باقی می‌ماند.

پس از درمان نیازی به استراحت نیست بدین معنی که به محض اتمام درمان می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. ممکن است در حد جزئی کبودی مشاهده شود که احتمال دارد برطرف شدن آن تا دو هفته طول بکشد اما تاثیر جنسی نخواهد داشت. با این حال توصیه می‌شود که به مدت حداقل دو روز بعد از درمان از انجام رابطه جنسی و دیگر فعالیت‌های جنسی اجتناب کنید.

عوارض جانبی

ممکن است دچار تورم خفیف، قرمزی، درد و سفتی در نواحی تحت درمان شوید. این علائم معمولاً خفیف تا متوسط هستند و پس از تقریباً 7 روز یا کمتر بهبود می‌یابند. اگر ورم دارید از کیسه یخ بر روی ناحیه تحت درمان استفاده کنید و در صورت درد نیز پانادول مصرف کنید. همچنین از مصرف ویتامین E، داروهای ضد التهابی، آسپرین یا ایبوپروفن اجتناب کنید زیرا احتمال دارد باعث خونریزی و کبودی شوند. قبل از درمان در طول درمان و پس از درمان نباید از این داروها استفاده نمایید. اگر علائم باقی ماندند یا هر گونه نگرانی خاصی دارید از تماس با پزشک خود دریغ نکنید.

آیا این درمان با درد است؟

درد جزئی همراه با درمان وجود دارد. ژل مورد استفاده با لیدوکائین ترکیب می‌شود تا بلافاصله ناحیه‌ی درمان را بی‌حس کند. همچنین این ناحیه سرد می‌شود که به کاهش درد کمک کرده و با منقبض کردن رگ‌های خونی باعث جلوگیری از کبودی می‌گردد. با استفاده از آرنیکا قبل و بعد از تزریق می‌توان میزان کبودی را به حداقل رساند.

ماندگاری این روش چقدر است؟

سازندگان ردکسیس ادعا می‌کنند که ماندگاری این محصول می‌تواند تا یک سال یا بیشتر باشد. در بسیاری از بیماران می‌تواند تا یک سال باقی بماند اما در برخی دیگر چند ماه کمتر ماندگار است. بدن هر شخصی بطور متفاوتی ژل را تجزیه می‌کند و ضخامت بافت‌ها، پوست و عضلات هر یک از ما متفاوت با دیگری است. به طور معمول بیماران بین 2 تا 6 ماه تاثیرات کامل این درمان را خواهند داشت و سپس به تدریج به وضعیت قبل از عمل باز می‌گردد.

هزینه تزریق ژل به آلت تناسلی

پیش از تزریق ژل به آلت تناسلی توسط پزشک، تخمینی از تعداد سرنگ‌های مورد نیاز جهت دستیابی به بهترین نتایج به شما ارائه می‌شود. قیمت ژل‌های لازم جهت افزایش آلت تناسلی خیلی زیاد نمی‌باشد.